ACTIVITATS ALZINA SOLIDARIA

Com ja vam explicar, durant el projecte de l’alzina solidaria, que aquest any estava dedicat a la sensibilització i l’apropament a les diferents discapacitats, des de l’escola hem fet tot un seguit d’activitats per treballar la discapacitat visual, auditiva i motriu fent que els alumnes coneguin millor aquest tipus de discapacitat i reflexionin sobre com podem ajudar en la seva integració.

Per treballar la discapacitat visual la ONCE ens va facilitar material per que els alumnes poguessin conèixer l’alfabet Braile i ens vam estar enviant missatges entre les aules utilitzant aquest alfabet.

En la discapacitat auditiva vam treballar el llenguatge de signes i vam aprendre a interpretar la cançó “Despacito”.

I per treballar la discapacitat motriu  vam haver de realitzar diferents accions utilitzant només una o dues extremitats del nostre cos. Per exemple , van haver de fer-se un entrepà de nocilla utilitzant només una mà.

A més, entre d’altres activitats, es van fer cartells de sensibilització que han estat exposats a l’Escorxador de Palau-Solità i Plegamans.