MISSATGES POSITIUS

Els alumnes de 6è estan gaudint molt de les estones de tutoria. Fa unes setmanes van escriure missatges bonics a tots els companys i companyes de classe. Després, van poder llegir-los i comentar quins missatges els havien agradat o sorprès més.

Van ser unes sessions molt profitoses, en les quals es van adonar que és important dir-li al company o companya les coses bones que pensem d’ell o ella, ja que fa il·lusió i és bonic escoltar-ho.

EL NOU TRIMESTRE A I5

Estem al 2n trimestre. Les vacances de Nadal que ens queden lluny. Després d’una retrobada amb els companys i moltes converses sobre els Reis, el Pare Noel i les noves joguines, hem començat a centrar-nos una mica. Hem parlat de l’HIVERN, que sembla ens ha visitat durant uns dies, de la roba que ens posem, de la fruita i verdura “típica” d’aquesta estació, dels animals i el seu comportament quan arriba l’hivern i dels colors que acompanyen el fred, allà per les muntanyes. I de sobte ens trobem en Carnaval! Divendres vam rebre al rei Carnestoltes i la setmana que comença estarà plenament dedicada a elaborar les nostres disfresses… sense oblidar-nos  de complir les ordres que el Carnestoltes ens ha deixat. De segur que serà una setmana molt intensa. Ja us explicarem.

BEQUES NEE 23-24

Benvolgudes famílies,
Han sortit les resolucions  de les beques de la convocatòria de necessitats educatives especials per al curs 2023-2024.
A la secretaria del centre disposem del llistat de les beques per poder consultar la vostra resolució.
Contra aquesta proposta de concessió/denegació, les persones interessades podran formular al·legacions… Llegeix més»

CASTANYADA 2023

Quan la tardor comença a notar-se amb timidesa, la tradició ens corrobora que sí, que és hora de celebrar la Castanyada.
El dimarts 31 d’octubre, com diu la tradició, vam celebrar la nostra particular castanyada.
Al matí els nens i nens de l’escola  van preparar panellets boníssims… Llegeix més»

RECULL FOTOS 6È

Benvolgudes famílies,
Com cada curs, us fem arribar les fotografies dels vostres fills i filles en diferents activitats.
L’enllaç estarà actiu fins a l’octubre. Us heu de descarregar les fotos perquè després d’aquesta data ja no estaran disponibles.

RECULL FOTOS 5È

RECULL FOTOS 4T

RECULL FOTOS 3R

Benvolgudes famílies,