Convocatòria ajuts individuals de menjador socioecnòmics curs 2020-2021

Un cop aprovades les bases reguladores per a l’atorgament d’ajuts individuals de menjador escolar, adreçats a l’alumnat d’ensenyaments obligatoris i de segon cicle d’educació infantil, escolaritzats en centres educatius sufragats amb fons públics, per al curs escolar 2020-2021, passem a informar-vos de com es farà la seva tramitació.

La propagació del coronavirus (COVID-19) ha comportat l’adopció de mesures i ordres necessàries per mantenir els serveis públics i alhora garantir la seguretat de les persones, amb el clar objectiu de  reduir al màxim la circulació de les persones per evitar patologies i els contagis, en especial a les persones integrants de grups de risc.

Davant aquesta situació d’excepcionalitat, i per tal de salvaguardar la protecció de la salut de la ciutadania evitant les aglomeracions i concentració d’un nombre elevat de persones a les dependències del centres educatius i del Consell Comarcal del Baix Penedès i garantir simultàniament l’adequada prestació dels serveis públics que resultin imprescindibles per a la ciutadania, les sol·licituds per aquesta convocatòria s’hauran de presentar de forma telemàtica, a través de la Seu Electrònica del Consell Comarcal del Baix Penedès, a partir del dia 8 de juny de 2020:

A la web del Consell (www.ccbp.cat), hi haurà penjada la informació referent a la convocatòria, i d’on es podrà accedir directament a la Seu Electrònica per sol·licitar l’ajut.

No obstant, depenent de l’evolució de la pandèmia, s’habilitaran formes de presentació de sol·licituds de forma presencial. La convocatòria quedarà oberta durant tot el curs escolar 2020-2021.

-Bases Ajuts Individuals de Menjador socioeconòmiques curs 2020-2021.