TASQUES CLASSE DE 1r. SETMANA DEL 4 A L’11 DE MAIG

LENGUA CASTELLANA

En esta sopa de letras hay el nombre de 8 animales de granja.

• Búscalos y anótalos en un papel o libreta.
  • Después, elije a 2 animales e invéntate dos frases con cada uno de ellos. Por ejemplo: El gato duerme en mi cama.
    •  Recuerda:
      • La primera letra de la frase debe estar en mayúscula.
      • Las frases acaban con un punto.
      • Haz buena caligrafia.
      • Intenta respetar los márgenes del papel.

CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL

Treball d’investigació:

Quina part de la planta ens mengem?

• Observa i llegeix cada una d’aquestes plantes:

Ara classifíca-les segons aquesta taula:

Hi ha alguna d’aquestes plantes que encara no hàgis tastat mai? Si és així…potser avui és un bon dia per provar-la. BON PROFIT!

MÚSICA

El dia 5 de juny és el DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT.

Aquest dia, està previst que tots els nens i nenes de Catalunya surtin als balcons a cantar la cançó “No ens desdibuixeu”, per tal de revindicar la importància de salvar el nostre planeta.

• Escolteu la cançó: https://www.youtube.com/watch?v=z5csyfS5B_o
  • Aneu-la aprenent amb la vostra família.
  • Encara som a temps de salvar el nostre planeta:
    • Penseu en alguna acció que podeu fer vosaltres per salvar-lo (exemple: tancar l’aigua mentre em respallo les dents, reciclar, …).
    • Feu un dibuix de la vostra reivindicació.
    • Després envieu un vídeo (màxim de 10 segons) ensenyant el vostre dibuix i explicant molt breument què podeu fer vosaltres pel planeta.
    • Finalment es farà un muntatge amb tots els vídeos i el penjarem al bloc de l’escola.

QUE TINGUEU UNA FELIÇ SETMANA!