Sortida a la Seu

Avui ha estat una jornada maratoniana per l’alumnat de l’escola. Els més petits primer han anat al forn Crosta i Molla a fer pa i massa de pizza. Després la Pili els ha portat a fer la Ruta del Pa pel barri antic de la Seu. Han dinat, una estoneta a la biblioteca i cap a l’Alberg a fer una sessió d’higiene postural.
Els Mussols primer han anat a fer la Ruta del Pa i després al Crosta i Molla. A la tarda han anat amb el Jordi d’Aubèrria a observar i alimentar als ocells. I els més grans, després de la Ruta del Pa han anat a l’Arxiu a aprendre a fer fotografies amb 3D i a la tarda amb Aubèrria.
Des de l’escola volem donar la gràcies a la Irene i el Jep del Crosta i Molla, a l’Espai Ermengol, a la Montse, fisioterapeuta de la Seu i veïna del Pla, i una vegada més a l’Aida per cedir-nos un magnífic espai a la Seu!
Gràcies a tots i totes!!!!