Ràdio a l’escola

Aquest 2024 celebrem els 100 anys de la ràdio a Catalunya, commemorant la primera emissió de Ràdio a Catalunya amb l’emissió de Ràdio Barcelona EAJ-1 el 1924. El desembre del 2011 l’Assemblea General de les Nacions Unides van acordar la celebració del dia Mundial de la Ràdio el 13 de febrer de cada any. Es va triar aquesta data, per ser el dia en què es va establir la Ràdio de les Nacions Unides el 1946.
Fruit d’aquest conjunt d’efemèrides s’ha proposat dur a terme la preparació col·laborativa d’un programa radiofònic al mes de febrer i coincidint amb el dia mundial de la ràdio hem enregistrat juntament amb RàdioSeu un relat popular titulat “Arnau Mir de Tost” fent honor a qui dona nom a la nostra escola.