L’escola rep un premi de la Biblioteca

Dissabte al matí la Biblioteca Sant Agustí de la Seu ens va fer entrega d’un lot de llibres per a ser de les escoles de la comarca que més documents demana en préstec. I és que ens encanta llegir!!!

PREMIS SÚPER LECTORS 2018 ?
Avui hem fet l’entrega d’uns lots de llibres a les persones i escoles que han agafat en préstec més documents a la nostra biblioteca.
La Janet, la Judit, la Zoa, l’Abraham, el Jordi, i el Francisco han estat els Súperlectors del 2018. Les escoles galardonades han estat Pau Claris de la Seu d’Urgell, Arnau Mir del Pla de Sant Tirs i Sant Jordi d’Oliana.
S’han endut lots de llibres ? per ampliar les seves biblioteques personal o escolars.
Gràcies a tots! ???