Intercanvi de GLOSA

Aquest curs tres grups de les escoles Arnau Mir i Castell-Ciutat realitzaran un intercanvi de glosa amb l’escola “La Noguera” de Balaguer.

Degut a les limitacions per a fer trobades presencials entre centres a causa de la situació generada per la COVID-19, un grup d’escoles de l’Alt Urgell i de ponent s’han agermanat de forma virtual per a realitzar un intercanvi de cançó improvisada.

D’aquesta manera, els centres aparellats, com el cas de la ZER Urgellet i La Noguera, s’aniran enviant vídeos amb propostes de glosa pe fer un treball de cançó improvisada significatiu i compartit.

Aquí a sota teniu la primera activitat que han enregistrat la classe dels tucans i dels porc, presentant el seu grup, l’escola i el seu poble.

presentació tucans

presentació porcs