Fantàstica jornada de Carnaval!!!

Al matí hem barrejat a tots els alumnes de l’escola i hem fet 4 tallers: pintar unes màscares, decorar una fotografia amb la nostra cara, envernissar caixes niu i menjadores per a ocells, i plantar i sembrar al nostre hort. Volem donar les gràcies al Sr. Ventura, tiet de dos alumnes de l’escola, perquè sense la seva ajuda no haguéssim pogut treballar a l’hort! Moltíssimes gràcies!!!
A la tarda, tots disfressats i carrer amunt fins a la plaça del poble on hem ballat dues batukades magnífiques. De tornada a l’escola hem fet un bis, per acabar-ho rematant amb la batukada dels pares i mares!!! Espectacular!!
Moltes gràcies Laia!!!
I per recobrar forces, gran berenar organizat per l’AMPA!
Moltíssimes gràcies a tothom! Ens ho hem passat pipaaaa!!!!!

Batukada 1

Batukada 2