Celebrem la Pasqua

Avui, a l’escola, hem celebrat la Pasqua, una tradició que ens uneix i ens recorda importància de crear i compartir moments tots junts. Durant aquest dia especial, hem tingut l’oportunitat d’elaborar les tradicionals mones de Pasqua, veien la col·laboració entre els alumnes més grans i els més petits. Hem compartit moments d’alegria i diversió mentre ens dedicàvem a aquesta activitat.
A més, hem organitzat la tradicional gimcana pels voltants del poble, buscant els ous de Pasqua en diferents ubicacions. Aquesta activitat ens ha permès gaudir d’una tarda divertida i plena de sorpreses, ja que en cada pista trobàvem indicacions que ens portaven a nous llocs.
Finalment, hem compartir els ous de xocolata trobats durant la gimcana, acompanyats dels trossos de mona que hem elaborat al matí. Ha estat una jornada plena de diversió i tradició, que ha marcat el final d’aquest segon trimestre.

Us desitgem a tots una Bona Pasqua.