Benvinguts i benvingudes! Curs 2023-2024

Amb gran alegria i entusiasme, us donem la benvinguda a aquest nou curs escolar. És un plaer veure ‘us de nou i donar pas a un altre emocionant viatge d’aprenentatge i creixement.
Ara és el moment de retrobar-nos amb els amics i conèixer nous companys de classe, de reconnectar amb els i les mestres i de començar a explorar les meravelles del coneixement. Aquest és el moment de crear records inoblidables i d’obrir les portes a noves oportunitats.
Com a equip educatiu, estem compromesos a oferir-vos un ambient acollidor, segur i inspirador per a l’aprenentatge. Estarem aquí per guiar-vos, motivar-vos i donar-vos el suport que necessiteu per assolir els vostres objectius acadèmics i més enllà.
Us encoratgem a abraçar els reptes, a explorar nous temes i a buscar la vostra passió. Cada dia, teniu l’oportunitat de créixer, aprendre i brillar en les vostres pròpies maneres úniques. Us animem a mantenir una actitud positiva i a ser perseverants enfront de les dificultats.
Aquest curs, treballarem junts com una família escolar. La nostra força radica en la col·laboració, el respecte mutu i el suport constant. Aprendrem uns dels altres, compartirem idees i celebrarem els èxits col·lectius.
Us volem recordar que el vostre benestar és essencial. Cuidar de vosaltres mateixos, tant físicament com emocionalment, és fonamental per a un bon rendiment acadèmic. Trobeu moments per relaxar-vos, per gaudir de les activitats que us apassionen i per connectar amb els altres.
A tots els estudiants, mestres, personal administratiu,  pares i mares, us volem agrair la vostra dedicació i suport constant. Som una comunitat que treballa junta per a un mateix objectiu: formar ciutadans competents, crítics i solidaris.
Que aquest inici de curs sigui el començament d’una jornada inoblidable, plena d’aprenentatge, amistat i èxits. Estem emocionats de compartir aquest viatge amb vosaltres i de veure com cada un de vosaltres deixa la seva empremta en aquesta escola.
Us desitgem un bon curs escolar!
Amb afecte, l’equip educatiu.