3r RACONS LLENGUA CATALANA -2a Ronda-

Hola famílies,
Continuem treballant amb els racons de llengua catalana. Un cop finalitzada la primera ronda, ens toca la segona ronda!

Aquesta segona ronda, l’alumnat està treballant els següents racons:

Racó 1: Família de paraules – Treball de les paraules primitives i derivades.
Racó 2: Gènere i nombre – Mitjançant un joc semblant a l’auca (el joc del pirata), els infants treballen el gènere (femení i maculí) i nombre (singular o plural) dels noms.
• Racó 3: Adjectius – Primerament, s’han de classificar els adjectius segons unes imatges proposades. I finalment, es formulen frases amb els noms treballats per fomentar l’escriptura.
• Racó 4: Verbs – Treball de verbs i de les seves formes verbals (passat, present i futur).
• Racó 5: Tauletes – Mitjançant les eines digitals l’alumnat té diverses propostes per treballar l’ortografia (Br i Bl), la comprensió lectora i el vocabulari.

➡ Clica a la imatge per veure les fotografies. 💡 Atenció! Aneu entrant amb freqüència, ja que encara no hem acabat la 2a ronda. A mesura que van passant les setmanes es van afegint fotografies.