AMPA

Des de l’Associació de Mares i Pares d’alumnes (AMPA) de l’Escola Antoni Ubach i Soler us donem la benvinguda al nou curs escolar. Aquesta secció pretén informar-vos de les activitats i iniciatives que organitzem.

Què és l’AMPA?

L’AMPA agrupa als pares, mares i tutors legals dels alumnes matriculats en el nostre centre per a l’obtenció de determinats objectius. No som una empresa que organitza activitats extraescolars, sinó un grup de pares i mares que, dins de les seves possibilitats, i desinteressadament, volem participar en l’educació dels nostres fills amb la il·lusió de treballar en la defensa i millar de la qualitat de l’ensenyament públic. La nostra AMPA està formada per la Junta Directiva i pels Socis.

Què fem?

La Junta Directiva de l’AMPA gestiona les activitats extraescolars, aporta iniciatives a l’escola i transmet les inquietuds dels pares a l’equip directiu del centre. A més a més, serveix de vincle entre els pares i els seus representants en el Consell Escolar amb l’objectiu de traslladar aquelles qüestions d’interès que vagin sorgint al llarg del curs.

L’associació també organitza les activitats extraescolars, el casal d’estiu, el fi de curs, el berenar anual, etc. Una altra tasca que realitzem és facilitar l’adquisició dels llibres de text als nostres socis.

Es tracta d’una alternativa lliure i voluntària. Podríem trobar obstacles que s’hauran de superar, i per aquest motiu, us donem les gràcies per la vostra comprensió i paciència.

Com formar part de l’AMPA?

Per formar part de l’AMPA només cal pagar la quota anual de soci, la qual és de 20€ per família. Aquesta quota és molt important, ja que la nostra associació no pot treballar sense recursos econòmics. Per aquest motiu us demanem a tots que us associeu. Quants més pares i mares participin i s’impliquin de forma activa, més i millor resultats obtindrem.

Quins avantatges té ser soci del l’AMPA?

A més a més de participar aportant idees i suggerències, ser soci de l’AMPA et permet inscriure als teus fills a qualsevol de les activitats extraescolar que s’organitzen anualment i adquirir a través de l’AMPA els llibres de text.

Com contactar amb l’AMPA?

Pots exposar els teus dubtes, preguntes, demandes o propostes al correu electrònic ampaantoniubach@hotmail.com, totes les tardes a partir de les 16:30 hores, a l’esplai o al despatx de l’AMPA.

L’AMPA NO REP CAP BENEFICI ECONÒMIC PEL QUÈ FEM, NOMÉS INVERTIM EL NOSTRE TEMPS EN LA FELICITAT DELS NOSTRES FILLS I FILLES I EN LES VOSTRES. TOTS ELS DINERS QUE RECOLLIM ESTAN DEDICATS ÍNTEGRAMENT ALS ALUMNES D’AQUESTA ESCOLA. PER AIXÒ DONEM LES GRÀCIES A TOTS AQUELLS QUE ENS AJUDEN I CONFIEN EN NOSALTRES.