3r RACONS LLENGUA CATALANA -1a Ronda-

Hola famílies,

Tal com es va instaurar a cicle inicial i seguint la mateixa línia pedagògica, aquest curs també s’han dut a terme diferents racons de llengua catalana a 3r.

Durant aquesta primera ronda, l’alumnat ha treballat la llengua amb els següents racons:
Racó 1: Sinònims i Antònims – S’ha treballat a partir de dos jocs: “Jo tinc” i “El memory”.
Racó 2: Els articles – Mitjançant un memory, els infants han treballat els diferents articles que van davant dels noms, tenint en compte el tot moment l’.
Racó 3: Noms propis i comuns – Primerament, s’havia de classificar els noms propis (de persona, de llocs, de marques…) i comuns. I finalment, es formulaven frases amb els noms treballats per fomentar l’escriptura.
Racó 4: Síl·labes – Per treballar les síl·labes i la síl·laba tònica de les paraules.
• Racó 5: Tauletes – Mitjançant les eines digitals l’alumnat té diverses propostes per treballar l’ortografia (B i V), la comprensió lectora i el vocabulari.

Clica a la imatge per veure les fotografies: