Primària

P4 – POEMA DE L’HIVERN

HOLA FAMÍLIES, JA FA DIES QUE ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE LES FLORS I LES TORTUGUES HEM COMENÇAT A TREBALLAR EL POEMA DE L’HIVERN: AI, QUIN FRED QUE FA! DE JOSEP CARNER. US DEIXEM EL POEMA ESCRIT PER SI VOLEU PRACTICAR-LO AMB ELS VOSTRES FILLS I FILLES!

P4 – POEMA DE L’HIVERN Llegeix més »

P4 – JUGUEM AMB GLAÇONS

BENVOLGUDES FAMÍLIES, LES NENES I ELS NENS DE LA CLASSE DE LES TORTUGUES I LES FLORS HEM ESTAT FENT EXPERIMENTS AMB L’AIGUA. HEM VIST QUE SI LA POSEM DINS LA NEVERA CANVIA D’ESTAT LÍQUID A ESTAT SÒLID. TAMBÉ HEM NOTAT EL CANVI DE TEMPERATURA. A MÉS A MÉS HEM VIST QUE PODEM TENYIR L’AIGUA AMB

P4 – JUGUEM AMB GLAÇONS Llegeix més »

2n – TREBALLA EL COLLAGE.

Estimades famílies, 😁 Fa unes setmanes us vam demanar que portéssiu de casa retalls de tela, taps, botons, diferents papers i tot era perquè hem començat a treballar a l’artista Clare Youngs. Aquesta artista treballa l’art del collage amb animals i nosaltres que també som uns grans artistes hem deixat volar la imaginació i la creativitat amb aquesta feina

2n – TREBALLA EL COLLAGE. Llegeix més »

1r – EDUCACIÓ ARTÍSTICA

Hola famílies! Voleu veure tot el que els nens i les nenes de 1r hem estat fent aquests dies a l’àrea d’educació artística plàstica? Doncs mireu, mireu! Hem fet molts treballs artístics i decoracions per l’escola, també manualitats, dibuixos… Hem treballat amb diferents colors, retoladors, ceres, pintura… Hem estudiat diferents artistes com la Jen Stark

1r – EDUCACIÓ ARTÍSTICA Llegeix més »

1r – RACONS D’APRENENTATGE

Hola famílies, Aquest curs com ja sabeu, estem treballant la llengua catalana de manera més motivadora, vivencial i manipulativa a través dels racons d’aprenentatge. Ara al gener, hem acabat amb la segona ronda de racons i la volem compartir amb tots vosaltres com vam fer amb la primera ronda. Hem treballat els següents racons: El

1r – RACONS D’APRENENTATGE Llegeix més »

1r – Teatre Alegria

Hola famílies!😊 Dimecres dia 26 de gener, els alumnes de primer van visitar el Teatre Alegria de Terrassa. Al teatre, van veure l’obra: Contes, cançons i musiquetes.🎵🎵🎵 Va ser molt divertit ja que en tot moment formàvem part de l’espectacle. Cantàvem cançons conegudes i vam aprendre noves. També vam poder gaudir de contes explicats amb

1r – Teatre Alegria Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut