Primària

DIA DE LA PAU

Benvolgudes famílies, Aquí teniu el treball que hem realitzat a les sessions de música, per conmemorar el dia de la Pau. Hem decidit treballar una versió de la cançó Sofia. Us hem gravat el resultat en vídeo per a que en gaudiu des de casa, ja que ho hem fet amb molta il·lusió. Us convidem […]

DIA DE LA PAU Llegeix més »

Dia de la PAU

Cada 30 de gener, des de 1964, se celebra el dia Escolar de la No violència i la Pau (DENIP) per recordar el llegat de Mahatma Gandhi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort. Les escoles de tot el món celebren el DENIP amb diferents actes. Els objectius del Dia Escolar de la No-violència i

Dia de la PAU Llegeix més »

FESTA DEL COLOR VERD

HOLA FAMÍLIES!! COM JA SABEU, AQUESTA TARDA HEM CELEBRAT LA FESTA DEL COLOR VERD! DURANT MOLTS DIES L’HEM TREBALLAT I ARA ENS TOCA ACOMIADAR-LO I COMENÇAR A TREBALLAR UN NOU! I QUINA MILLOR MANERA DE FER-HO, QUE FENT UNA FESTA? DONCS BÉ, PRIMER HEM VIST UNA REPRESENTACIÓ TEATRAL DEL CONTE DEL PATUFET I DESPRÉS HEM

FESTA DEL COLOR VERD Llegeix més »

ENS REIS ENS VISITEN

Bon dia famílies, El dia 10 de gener vam rebre la visita dels Reis Mags… Després de molts dies sense veure’ns, quan vam arribar a la classe ens vam trobar tots aquests regalets. Amb molta il·lusió els hem obert i estem molt feliços perquè són regals per jugar al pati i per a compartir entre

ENS REIS ENS VISITEN Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut