Primària

EL CARNAVAL A INFANTIL!

BENVOLGUDES FAMÍLIES, EL DIVENDRES PASSAT VAM CELEBRAR EL CARNAVAL I VAM FER UNA BONA FESTA A L’ESCOLA!! CADA NIVELL ANAVA DISFRESSAT D’UNA PEL·LÍCULA DIFERENT. ELS NENS I NENES DE P3 ANAVEN DE REI LLEÓ, ELS DE P4 DE 101 DÀLMATES I ELS DE P5 DE VAIANA. AL LLARG DE LA SETMANA CADA CURS HA TREBALLAT

EL CARNAVAL A INFANTIL! Llegeix més »

1r- SETMANA CULTURAL I CARNESTOLTES

Estimades famílies, la setmana passada vam gaudir d’una setmana molt especial… LA SETMANA CULTURAL!!!! Aquest any el tema d’aquesta setmana eren les pel·lícules Disney. Com ja sabeu, cada curs es va disfressar d’una pel·lícula i nosaltres, els i les alumnes de primer érem: RATATOUILLE. Cada dia de la setmana vam fer una activitat diferent: vam

1r- SETMANA CULTURAL I CARNESTOLTES Llegeix més »

Dijous gras

El dijous dia 24 de febrer, l’alumnat de cicle mitjà vam anar al parc de Vallparadís a celebrar el dijous gras. Vam anar caminant i allà vam menjar l’esmorzar típic: l’entrepà de botifarra o de truita. Després vam poder jugar una estona plegats. Vam gaudir  moltíssim. Feu clic AQUÍ  per poder veure les fotografies. Esperem

Dijous gras Llegeix més »

LA SETMANA CULTURAL DE CICLE MITJÀ

Hola famílies! L’alumnat de CICLE MITJÀ ha realitzat diferents tallers relacionats amb la temàtica de la SETMANA CULTURAL: LES PEL·LÍCULES. La pel·lícula de 3r ha estat CANTA i la de 4t RON DA ERROR. Hem après molt: els principis del cinema, el seu vocabulari, les seves cançons, l’anàlisi i comprensió de les pelis i així

LA SETMANA CULTURAL DE CICLE MITJÀ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut