XV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest dimarts l’Elna Fonoll i la Fàtima Hatouchi han participat en els quarts de final del XV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta com a representants de l’escola en les categories de Grumets Vermells (alumnes de Cicle Mitjà) i Timoners (alumnes d’Aula d’Acollida de Cicle Superior i 1r./2n. ESO).

El nivell dels concursants ha estat molt alt i les nostres representants han estat a l’alçada del concurs. Enhorabona a les dues.

Per cert, una última cosa que no us havíem dit: …l’Elna HA GUANYAT en la seva categoria i ha passat a les semifinals de Barcelona!!! Moltíssimes felicitats campiona!