VISITEM EL CONDIS

Dimecres, 28 de febrer, els nens i nenes de l’Aula d’Acollida i de la SIEI vam anar a visitar el CONDIS que tenim a Calaf.

L’encarregada, la Teresa, ens va explicar un pilot de coses que no sabíem i ens va donar resposta a totes les preguntes que des de l’escola havíem preparat.

Vam observar que tots els productes estan agrupats per famílies i del sostre pengen uns rètols que ens serveixen de guia per poder-los trobar més ràpid. També estàvem molt interessats en les verdures perquè els nens de la SIEI tenen un bonic hort escolar.

Sabíeu que de dimarts a dissabte els arriba el peix fresc?  I també la fruita i la verdura? Qualsevol producte que els falti l’endemà els el porten!

Moltes gràcies Teresa!!!