SETMANA DE CARNESTOLTES

Benvolgudes famílies.

Durant la setmana que ve a l’escola celebrarem el Carnaval. Com cada any, els nens i nenes hauran d’anar complint les consignes del rei Carnestoltes:

• El dimarts hauran de portar posat un pijama.
  • El dimecres hauran de portar la roba al revés.
  • El dijous hauran de portar un pitet.

El divendres dia 16 de febrer al matí participarem en una rua conjunta amb la llar d’Infants “La Boireta” i l’Institut Alexandre de Riquer.

Els alumnes i mestres de l’Escola Alta Segarra anirem disfressats de la temàtica de la Setmana Cultural: Les Festes Populars de Catalunya. Les disfresses les elaborarem a l’escola.

El punt de partida de la rua serà a la nostra escola a les 11:15h. Anirem tots junts fins a la Plaça Barcelona on es farà una desfilada de les diferents disfresses. A continuació, la rua passarà per la Plaça dels Arbres i des d’aquest lloc els nens de la llar d’Infants i d’educació infantil tornaran a les seves respectives escoles. La resta de nens i nenes seguiran fins a la Plaça Gran.

Per tal que la rua es desenvolupi amb fluïdesa i sense entrebancs, us demanem que interferiu el mínim possible, a fi de poder controlar bé els nens i nenes.

A la tarda, els alumnes de l’Escola Alta Segarra celebrarem el Carnaval a l’escola fent una desfilada i mostrant la nostra temàtica. Acabarem amb una xocolatada gràcies a la col·laboració de l’AMPA de l’escola.

Bon Carnaval a tothom!!!

La Comissió de Festes.