SANT JORDI 2016

Benvolgudes famílies,
Ja hem arribat a la setmana de Sant Jordi i us volem informar de les activitats que mestres i alumnes estem preparant per aquest dia.
AL MATÍ
Visita a les parades de llibres, còmics i roses, instal·lades al pati de l’escola. També podrem gaudir i assaborir els plats de la 10a Mostra Gastronòmica i visitar l’exposició de fotografies “Les famílies més lectores del món” . Finalment, es farà l’entrega de premis dels guanyadors de l’escola dels concursos Pangea, Cangur, lectura en Veu Alta i Fònix.
Com a novetat, enguany hi haurà una parada de llibres de segona mà i de figures de papiroflèxia fetes pels alumnes de cinquè i sisè. Els diners que es recaptin amb la venda d’aquestes parades seran per l’entitat solidària amb els refugiats Rebost Solidari de Cerdanyola.
L’horari de visita per les famílies serà de les 12 fins a les 14 h.

A LA TARDA
Els alumnes assistiran a una obra de teatre a la sala d’Actes representada pels alumnes del Centre de Recursos per l’Ocupació.
Us volem informar també que les classes del matí finalitzaran a les 12 h. per poder compartir tots plegats la festa. Per tant, a partir de les 12 h. tots els nens podran marxar cap a casa i seran responsabilitat de les famílies.
Els alumnes de menjador fins a 2n. de Primària, de 12 a 13 h. es quedaran amb els monitors de menjador i mestres. Tot i així, els pares i mares que els vulguin passar a recollir, ho podran fer.
Així doncs, convidem a tothom que ho desitgi, a celebrar de 12 a 14 h. la Diada de Sant Jordi amb nosaltres i a visitar les nostres parades, comprar llibres, còmics i roses i participar en la Mostra Gastronòmica.

Us adjuntem la butlleta de participació a la Jornada Gastronòmica.

Jornada Gastronòmica