RESOLUCIÓ BEQUES MENJADOR

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem la resolució de les beques menjador. també podeu consultar la informació al taulell d’anuncis de l’escola.

Escola Alta Segarra 16-17

VALORACIÓ DELS AJUTS:

1.- Beca garantida ……… 2,92 euros

2.- Beca garantida………. 5,84 euros

PENDENTS:

• Manca arribar algunes valoracions i per tant a la casella d’adjudicació encara no hi ha cap dada. Tant aviat les resolguin es passarà la informació.
  • PENDENT DOC.FAMILIA TERMINI 28/09 PER NOU CREUAMENT AMB  AEAT

Aquestes adjudicacions que seran posteriors a la data d’inici del curs, seran retroactives a 12 de setembre.

DENEGADES:

• PER SUPERAR INGRESSOS
  • PRESENTADA SOL·LICITUD FORA TERMINI
  • DOCUMENTACIÓ NO PRESENTADA DINS EL TERMINI

Pel que fa las famílies que vulguin compactar l’ajut de 2.92 €/dia podran  fer-ho sempre i quan es reparteixi durant tot el curs, és a dir, que s’utilitzi dilluns dimecres i divendres de cada setmana.

Per compactar els dies les famílies hauran de signar un document, juntament amb la direcció de l’escola.

Sense aquest document no es podrà dur a terme la compactació de l’ajut.

Aquesta és una opció adreçada a les famílies que ho desitgin. Tanmateix, no és obligatòria ni necessària si hi ha alguna altra entitat que es faci càrrec del 50 % restant.

Gràcies per la vostra col·laboració.