Pressupostos Participatius 18-19. Voteu-nos! Per una escola millor, per una escola per totes!!!

Mares, pares, tiets, tietes, àvies, avis, veins, veines, conegudes i coneguts, desconeguts i desconegudes….??????????‍♂️????????‍♀️??‍♂️??‍???‍???‍???‍?
⏰⏰⏰⏰Ha arribat l’hora!⏰⏰⏰⏰
????? L’hora de votar el projecte de l’Ampa Alta Segarra, als pressupostos participatius del 2019.?????
Aquest any com veureu, proposem:????
-rocòdrom per cicle mitjà-superior
– font per a cicle inicial
– reforma sorral cicle inicial
– taules de llum i sensorials amb el material corresponent per infantil
– formació per a famílies..
(Entre altres…)
Hi ha temps fins el 11 de gener, però ja podeu fer-ho on-line i presencialment. A l’enllaç trobareu com fer-ho! Es tant sols un instant!!!!??
??????Feu-ho arribar a qui pugueu i demaneu que votin el nostre, el vostre projecte, el projecte dels nostres fills i filles…??????
??Farem de l’escola una escola millor !!!! I això és el que tots volem per als nostres fills i per al seu futur!! Ells són el futur!! ??
Estem a uns clics d’aconseguir-ho!!! Ja ho esteu votant!!!????
⏳⏳⏳⏳⏳
Moltes gràcies