PLA DE CONSUM DE LLET A L’ESCOLA

Benvolgudes famílies,

La nostra escola ha estat acceptada per participar en el Programa de Consum de Llet, el qual complementarà el Pla de Consum de Fruita a l’escola.

La llet serà sencera UHT i es servirà diàriament sense cap additiu (sucre, cacau…).

Cada alumne de 1r a 6è consumirà diàriament un got de llet o un envàs de 200ml, en les instal·lacions del centre, dins de l’horari lectiu i per esmorzar o berenar, segons cada cicle.

Per evitar intoleràncies o simplement que el vostre fill o filla no beu llet de vaca entera podeu triar si voleu o no voleu participar en aquest programa omplint la butlleta que us hem donat a l’escola.