L’ABÚS DELS VIDEOJOCS A PRIMÀRIA

Benvolgudes famílies,

voldríem compartir amb vosaltres un tema que ens preocupa i ens afecta a tota la comunitat educativa. En els darrers anys, hem anat observant com l’oci de part del nostre alumnat ha anat canviant, passant d’activitats dinàmiques i a l’exterior a activitats més sedentàries amb les conseqüències que això comporta a nivell  de salut, d’aprenentatges i de trastorn de la conducta. Amb aquestes activitats ens referim a activitats relacionades amb els jocs online tipus Fornite i similars.
La intenció d’aquest correu no és jutjar ni dir que han de fer els nostres alumnes en el seu temps lliure sinó que volem oferir-vos informació sobre aquest tema a mode de reflexió i que, com a adults, coneguem una mica el que suposa l’accés prematur de nens i nenes de Primària en aquest món.
Per això, us adjuntem quatre articles que parlen sobre l’adicció als videojocs i al Fornite: