LA CONSELLERA D’EDUCACIÓ, ANNA SIMÓ, VISITA L’ESCOLA

Dimecres 10 d’abril, la Molt Honorable Consellera d’Educació Anna Simó, va visitar la nostra escola.

Va venir a fer una reunió informal amb les direccions de l’Alta Segarra que som les úniques de la comarca de l’Anoia que hem quedat al SSTT de la Catalunya Central.

En un dinar de treball (que ens va oferir Quàlia, l’empresa que gestiona el menjador del centre), vam estar parlant dels temes que ens interessen, tant a l’escola, com a la ZER (Prats del Rei, Sant Martí i Castellfollit), com a l’IES Alexandre de Riquer.

Va ser una trobada distesa, en la que a més de passejar-se per l’escola per tal de conèixer les aules i els espais que tenim, vam poder parlar de la situació de l’educació i dels problemes dels diferents centres.