ÈXIT A LA JORNADA DE PATIS

Famílies! El passat dissabte 10 de novembre mestres, mares, pares, alumnes i altres membres de la comunitat educativa vam treballar plegats per millorar l’escola; l’escola de tots i de totes i, en definitiva, l’escola de Calaf.

Volem agrair a tots i a totes les persones que van voler passar un matí de dissabte per construir entre tots i totes uns espais millors pels nostres infants.

Moltes gràcies!

També un agraïment especial a les entitats que van col·laborar de manera desinteressada, com el Forn Fitó (les coques estaven boníssimes!), la Constructora de Calaf, la Penya Barcelonista i l’Agrària Estany. Per últim agrair a l’AMPA tot el seu suport i col·laboració, sense els quals, seria impossible l’organització d’aquestes jornades.

Us deixem un enllaç on podreu veure i descarregar-vos les fotos de la Jornada.

FOTOS JORNADA PATIS