Jocs Florals 2024

Ja sabeu que durant el dia de Sant Jordi sempre es fan moltes activitats, però una que ens feia especialment il·lusió era recuperar els Jocs Florals de l’escola!

Tots els nens i nenes de primària van participar amb les seves creacions i estem molt orgulloses de la feina feta. Vam buscar uns ajudants perquè fessin d’ajudants (Moltes gràcies, Marta, Elisabet, Aiman i Rosa!), perquè la tasca d’escollir els guanyadors i guanyadores va ser realment difícil.

Us deixem a continuació, el llibret en format digital perquè pugueu llegir-lo a casa: