JO TAMBÉ HI VULL ANAR

El 20 d’octubre de 2017 es va aprovar la Llei d’Inclusió Educativa, que donava a les famílies i als centres escolars una esperança d’escolarització plena dels alumnes amb Necessitats Específiques de Suport Educatiu.

Sis anys després, aquesta llei, no s’ha desplegat, i per tant, tot aquest alumnat està essent escolaritzat en precari.

Per això, ens hem reunit davant de l’escola tota la comunitat educativa (famílies, alumnes i mestres) per tal de demanar que s’apliqui la llei d’inclusió educativa i que tots els infants escolaritzats tinguin els mateixos drets.

Malgrat el vent i la tardor que ja ha arribat, hem penjat una pancarta i hem fet florir molts gira-sols, per demostrar que VOLEM AVANÇAR JUNTS!