ENTREGA DE PREMIS CONCURS PASTORETS

Aquest dijous es va fer a l’escola l’entrega de premis del Concurs de Dibuix dels Pastorets Infantils de Calaf on van participar els alumnes de l’escola. L’acte va rebre la visita del director dels pastorets Infantil Eloi Fonoll i de Francesc Latorre.

El dibuix guanyador va ser el de l’alumna de sisè Marta Guerrero, el qual apareixerà en els cartells dels Pastorets. A més, també es va premiar el dibuix de l’alumne de P5 Guillem Fargas, el qual s’utilitzarà com a element de marca dels Pastorets Infantils.

Moltes felicitats als guanyadors, a tots els nens i nenes participants i a l’Eloi i el Francesc per la seva col·laboració.