ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2018

Benvolgudes  mares,  benvolguts  pares,

La jornada de votació per l’elecció dels membres del Consell Escolar és a punt d’arribar.

Per tal de poder exercir el vostre dret de vot recordeu:

• Data: DIVENDRES, 30 de novembre de 2018.
  • Hora: De 14’30  a  17’30 hores.
  • Lloc: VESTÍBUL DE L’ENTRADA PRINCIPAL  – C/ Pius Forn, 11
  • Cal portar el Document Acreditatiu d’Identitat ( N.I. / N.I.E. / Passaport )
  • Per poder votar cal estar inscrit  en el Cens Electoral.
  • Poden votar la mare  i  el pare  o  el  tutor respectiu, llevat que la pàtria potestat de l’alumne estigui conferida en exclusiva a un dels pares, en el qual cas, només aquest tindrà dret a vot.
  • Les votacions són personals, directes  i  secretes.
  • No s’admetrà la delegació del vot ni el vot per correu.
  • A les paperetes hi constaran els noms i cognoms dels candidats.
  • El nombre màxim de candidats que pot ser votat per cada elector és de DOS (2),  mitjançant la col·locació d’una “X” al costat del nom del candidat  escollit.
  • Si la papereta recull noms de membres del sector que no s’han presentat com a candidats, aquells no seran tinguts  en compte, donat que no es dóna l’absència de candidats.

La relació de candidatures presentades a la renovació del Consell Escolar  és :

• NOEMÍ CARDONA CLOSA – mare de la Berta i el Marc Almonacid Cardona– (2A i P5B respectivament)
  • MERCÈ BIOSCA SUGRAÑES – mare de la Lola Rubio Sugrañes– (P3A)

S’adjunta un model de papereta per exercir el vostre dret de vot. Si no el voleu imprimir, en tindreu a la vostra disposició abans de l’acte electoral en el mateix centre.

Butlleta votacions famílies

Cordialment,

El President de la mesa electoral

Artur Romero Sánchez