ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2016

Benvolgudes famílies,

Aquest curs 2016-2017 toca renovar alguns membres del consell escolar pels propers 4 anys.
El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres. Per tant, és molt important que participeu en el procés electoral i que us animeu a presentar les vostres candidatures.
En el següent enllaç podreu trobar més informació sobre què és el consell escolar i, sobretot, per què és important que les famílies participeu en aquest consell escolar.

També us adjuntem 3 documents que us seran molt útils:

• Calendari del procés electoral.
  • Convocatòria oficial d’eleccions.
  • Model de presentació de candidatura (aquest últim és molt important, ja que si us voleu presentar com a candidats cal omplir-lo. També el podeu demanar a l’Àngels (administrativa del centre) o a l’Artur (director del centre).

Calendari del proces electoral

Convocatòria eleccions