DIA 22 DE DESEMBRE

Benvolgudes famílies,

Un cop més,  volem acomiadar el trimestre  i desitjar-nos bones festes cantant dues nadales al pati. Ho farem conjuntament tots els alumnes i mestres de l’escola  i ens agradaria molt que ens acompanyéssiu també els pares, mares, avis, àvies…

Així doncs, el divendres 22 obrirem la porta principal de l’escola a les 12’40 pels que vulgueu venir a escoltar-nos o a afegir-vos a la cantada.

Les Nadales que cantarem són:

• Nens i nenes de P·3, P-4 i P-5: “El Nadal ja és aquí”
  • Nens i nenes de 1r a 6è : “Si ens veiessis”

En acabat, els alumnes sortiran per les portes habituals , és a dir, els pares i mares dels alumnes d’Educació Infantil i C. Inicial haureu d’esperar als vostres fills al lloc de sempre.

A la tarda no hi haurà classes.

Els alumnes de transport sortiran després de dinar a les 14’00 hores. La resta d’alumnes de menjador sortiran a les 15 hores. Recordeu de passar-los a buscar per la porta principal.

Us esperem!

L’equip de mestres