CONCURS JO I LA FRUITA

Fruita
Benvolgudes famílies,
Des del Pla de Consum de Fruita a les escoles ens conviden a totes les famílies de l’escola a participar en el concurs JO I LA FRUITA que han posat en marxa.
El concurs busca els 4 guanyadors (un per demarcació) que protagonitzaran un espot televisiu per promocionar el consum de fruita. Aquest espot s’emetrà a partir del mes de maig a TV3 i a les principals televisions de la Xarxa de Televisions Locals de Catalunya.
Per participar només cal enviar un petit vídeo on el nen o la nena explica a càmera perquè li agrada menjar fruita, o perquè en menja o per a què es bona la fruita.
Us animem a que engresqueu els vostres fills i filles a participar al concurs Jo i la fruita. Teniu temps fins el 15 d’abril.
Trobareu més informació a la web www.fruitteam.es