CARNESTOLTES!!!!!

Aquesta setmana hem celebrat el Carnestoltes a l’escola.

Dilluns els alumnes de sisè ens van fer el pregó, ben acompanyats per un carnestoltes de carn i os que ens va saludar a tots. En el seu discurs, amb ball incorporat, els mestres vam quedar ben retratats!

Durant tota la setmana vam anar complint les consignes (pentinat divertit, sabata i mitjó de cada color, roba dels pares i pijama). Si no ho fèiem, els grans de l’escola ens posaven un gomet en senyal de penyora.

I per fi divendres a la tarda, vam poder fer la festa de comiat del carnestoltes, però no pas com la teníem programada, ja que quatre gotes en el moment del muntatge de l’equip de música de l’animador i el meteocat indicant possibilitat de ruixats, ens van fer decantar per assegurar l’espectacle en un lloc a cobert.

Malauradament, no vam poder convidar a les famílies (per qüestions d’aforament), ja que la Sala d’Actes Municipal va quedar plena de gom a gom amb nosaltres.

Això sí, en JAUME BARRI ens va fer suar de valent i bellugar-nos molt. Els grans van fer de cavalls, de pares, de toros…dels petits i vam gaudir molt de la festa, que un any més ha pagat l’AFA de l’Escola, a qui li agraïm de nou el seu suport.

Us deixem unes quantes fotos, que demostren que no vam parar gens ni mica!