CANTÀNIA 2017

El dimecres dia 24 els alumnes de cinquè van participar en la Cantània 2017.

Aquest consisteix en la preparació i interpretació d’una cantata.

Cada curs, l’Auditori estrena una nova cantata, per a 9 instrumentistes i cor, signada per prestigiosos músics i lletristes catalans.

Per preparar la cantata el professorat de música assisteix a tres sessions de formació a l’Auditori de Barcelona, on se’ls dóna les eines necessàries per fer el treball d’aula amb els alumnes.

El projecte acaba amb un concert a la Sala Gran del Kursaal, on participen de forma conjunta totes les escoles inscrites, acompanyades en directe de músics i actors professionals.

La Cantata que van interpretar els nostres alumnes juntament amb altres escoles fou LA NIT DELS MALSONS.

La seva actuació va ser E-S-P-E-C-T-A-C-U-L-A-R!