BEQUES PER A LLIBRES DE TEXT I MATERIAL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem tota la informació sobre la concessió d’ajuts per a l’atorgament de beques per a llibres de text i material escolar per als alumnes d’educació infantil i primària pel curs 2016-2017 promoguts per l’Ajuntament de Calaf.

La documentació necessària la podeu imprimir des d’aquest article o la podeu passar a recollir per l’escola.

Els terminis seran:

• Data recollida i presentació de sol•licituds: Els dies 17, 20, 22 i 29 de juny a l’Escola Alta Segarra en horari de 8:30h a 13:30h. Fora d’aquest període, les sol•licituds no es recolliran. En cas de tenir germans, només cal presentar una única sol•licitud amb tots els alumnes per als quals es demana la beca, a l’Escola.
  • Data resolució dels ajuts: El 30 d’agost. Es podrà consultar a l’Ajuntament de Calaf. Les famílies que tinguin documentació pendent podran entregar-la fins el 19 d’agost, al mateix ajuntament.
  • Data recollida dels vals d’ajut dels llibres de text i material curs 2016-2017: Els dies 1 i 2 de setembre d’11h a 14h a l’Ajuntament.

SOL.LICITUD BEQUES

Carta famílies

DECLARACIÓ JURADA

Bases reguladores dels ajuts beques llibres