BEQUES DE MENJADOR

Benvolgudes famílies.

Us comuniquen que s’ha obert la convocatòria del Consell Comarcal de l’Anoia per sol.licitar els Ajuts Individuals de Menjador curs 2020-2021.

Podrà sol·licitar l’ajut de menjador escolar l’alumnat que reuneixi els requisits següents:

1. Estar matriculat per al curs 2020-2021 en un centre educatiu de la comarca de l’Anoia, sostingut amb fons públics de Catalunya, en qualsevol dels cursos de l’ensenyament obligatori o al segon cicle d’Educació Infantil
  2. No tenir el servei de menjador amb caràcter preceptiu i, per tant, gratuït. (Aquesta convocatòria no és per a l’alumnat de Transport  i Menjador Obligatori).
  3. No estar en acolliment residencial.
  4. Fer ús del servei de menjador escolar.
  5. Tenir una renda màxima familiar anual de l’any 2019 calculada en funció dels membres computables de la unitat familiar i per l’agregació de les unitats de consum que es detallen a continuació:
  6. Primer adult (sustentadors principals): 10.981,40€
  7. Segon adult (sustentadors principals): 5.490,80€
  8. Altres adults que integren la unitat familiar diferents als sustentadors principals: 2.745,35€
  9. Per cada nen/a de la unitat familiar: 3.294,45€

Les sol.licituds s’hauran de presentar a l’escola entre els dies 1 a  19 de juny de 2020.

Us adjuntem els models de sol.licitud:

MODEL 1. Per a les famílies que ja van demanar l’ajut el curs 2019-2020 (tant si se’ls va concedir l’ajut com si no se’ls va concedir).

MODEL 2. Per a les famílies que no la van demanar el curs passat o per a les que han sofert variacions en relació a la documentació presentada el curs passat.

Aquí us facilitem  també l’accés a la pàgina web del Consell Comarcal

Per tal d’evitar al màxim la presència de massa persones al centre, us adjuntem els dos models de sol·licitud. Només heu de descarregar aquell que us interessi i quan el tingueu complimentat, el retorneu a l’escola.

Recordeu que si teniu algun dubte amb les dades, us haureu d’adreçar a Serveis Socials de l’Ajuntament.

La secretaria del centre estarà oberta cada matí de 9 a 13h.

MODEL 1 AIM confirmació de dades – model 1

MODEL 2 Sol.licitud AIM – model 2