ATURADA GENERAL – DIMARTS 3 D’OCTUBRE

Benvolgudes famílies.

Després dels successos esdevinguts  el passat diumenge 1 d’octubre, en els quals el poble de Catalunya  va estar privat dels drets humans més fonamentals,

la totalitat del Claustre, AMPA i tota la resta de la Comunitat Educativa de l’escola, s’adhereixen a L’ATURADA GENERAL DE PAÍS  PREVISTA PER DEMÀ DIMARTS 3 d’octubre, convocada per la Taula per la Democràcia  i secundada tant pel sector públic com privat.

El Consell Comarcal de l’Anoia ha comunicat també que no hi haurà servei de transport a la comarca.

Les imatges d’ahir són, si cap, més greus perquè moltes de les actuacions policials es van produir en escoles i instituts, llocs on s’ensenya democràcia, a ser ciutadà, drets i pau.

Per tant, DEMÀ NO HI HAURÀ CLASSE NI ES DURÀ A TERME CAP ACTIVITAT ORGANITZADA PER L’AMPA.

Comunitat Educativa de l’Escola Alta Segarra