ACTIVITATS ESPORTIVES CURS 16-17

Benvolgudes famílies,

us adjuntem la proposta d’activitats esportives de l’escola de l’any vinent. Feu-li un cop d’ull, ja que hi ha novetats importants. Destaquem la jornada de portes obertes al setembre on els nens i nenes que portin la inscripció podran provar l’activitat que els interessi sense cap cost.

És el segon any d’implantació d’aquest nou model d’activitats amb l’objectiu de fer arribar un esport escolar de qualitat al major nombre de nens i nenes de Calaf.

Aquest proper any estrenarem la figura d’un monitor/coordinador i volem aconseguir incrementar el nombre de participants en els crossos escolars i fer un equip de l’escola en els jocs esportius de l’Anoia.

Animeu-vos!

CARTA FAMÍLIES ACTIVITATS