Xerrada internet segura

El passat dimecres 14 de desembre, va venir a l’escola el Ruben, un Mosso d’Esquadra, a fer una xerrada sobre Internet Segura als alumnes de 5è.

Va a venir a parlar-nos sobre la seguretat a Internet i a prevenir-nos sobre la quantitat de riscos que podem trobar a la xarxa.

Vam parlar d’aplicacions que utilitzem i que per edat no podem, com Instagram, TikTok,… i també de jocs com el Fortnite, Grand Theft Auto… que no són adequats per a la nostra edat.

Ens va posar exemples reals d’adolescents que normalitzen la violència i l’assetjament i després ho apliquen a la vida real, com també el fet de fer un mal ús de l’Internet.

Ens va advertir també de les imatges que podem penjar a les xarxes socials i de les dades que facilitem a persones que, potser, moltes vegades no coneixem.

La veritat és que va ser una xerrada molt interessant, on vam poder aprendre moltes coses i debatre entre tots sobre l’ús que fem de les xarxes socials i d’Internet en general.