Sortida a Cervera

Dimarts 17 i dimecres 18, l’alumnat de cicle superior de l’escola ha realitzat una sortida a Cervera per a dur a terme tres activitats diferents.

La primera era la 2a part de l’educació viària que ens van venir a fer a l’escola. Primer vam dedicar dues sessions a la part més teòrica, normes, senyals, com comportar-nos… i la 2a part la vam dedicar a la part pràctica que consistia a conduir un kart per un circuit tancat amb carrers i senyalització vertical i pintada. Tot un repte que vam aconseguir amb molt d’èxit.

Els alumnes de cinquè, a més a més van poder visitar la Casa Museu Duran i Sanpere i descobrir la vida senyorial dels nostres avantpassats. Pel que fa als alumnes de 6è, vam poder fer un recorregut a peu pel nucli antic de Cervera per descobrir un munt de curiositats de bruixes, història, anècdotes i arribar fins al pou de gel que es troba al soterrani de l’Ajuntament de Cervera.