Eleccions al consell d’infants

El passat dijous, 17 de novembre vam dur a terme les votacions del Consell d’Infants de Calaf al pati de l’escola.

El Consell d’Infants és un òrgan de participació format per set nens i nenes dels cursos de 5è i 6è de l’Escola Alta Segarra, que són escollits pels alumnes i les alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior i actuen de representants de tots els alumnes.

És un òrgan consultiu de l’Ajuntament de Calaf que permet la participació dels infants a l’hora d’expressar les seves opinions i els seus interessos en la vida quotidiana del municipi.

Després d’un gran procés de selecció de les diferents candidatures presentades pels alumnes i les alumnes de cinquè on, finalment, els 6 candidats més votats van fer la seva campanya electoral a la comunitat educativa podem dir que els 3 representants de 5è són: La Sira Guix, L’Àlex Barbero i el Fèlix Pastor. ENHORABONA!

Volem FELICITAR a TOTS els candidats i candidates que es van presentar. He fet molt bona feina!