Camí a l’escola

Espectacle de sala molt vivencial, visual i emocional. Es tracta de l’adaptació teatral de les històries del documental francès Camí a l’escola i la posterior sèrie.

L’espectacle s’inspira principalment en una història real: el camí a l’escola d’uns germans de l’Índia. En aquesta adaptació, aquests germans es converteixen en tres germanes, per a recollir així el tema de l’accés a l’educació, el dret que hi tenen les nenes de tot el món i també els límits i barreres que s’imposen a les persones amb altres capacitats.

Jugant amb sensibilitat, fent un viatge entre l’emoció i la poètica visual, l’obra pretén posar en valor la història, sense necessitat de paraules; una història realista i plena de vitalitat, sense dramatisme i fugint de clixés ensucrats.