Afaitasons al teatre Ateneu d’Igualada

El passat 29 d’octubre, vam poder gaudir i conèixer la història i l’evolució de les cançons que es cantaven a les barberies americanes als inicis del segle xx, de la mà d’un quartet de veus masculines, Afaitasons, al teatre l’Ateneu d’Igualada.

Durant una hora vam poder escoltar una interessant proposta de música barbershop que ens va sorprendre per la seva energia i potència harmònica.

A la tarda, aprofitant que era el dia previ a la castanyada, vam poder celebrar-ho amb uns balls que havien preparat l’alumnat a l’hora de música i menjant castanyes que ens van torrar des de l’AMPA. Moltes gràcies, Estaven boníssimes!!!