Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones, el passat divendres dia 25, els/les alumnes de Cicle Mitjà van fer diferents activitats a l’escola per potenciar les bones pràctiques i eliminar tot tipus de violència, ja que aquesta continua sent una pandèmia global tenint en compte que, actualment, encara un 70% de dones pateixen violència en la seva vida.

Tant a 3r com a 4t es va visionar el vídeo titulat: “¡Dale una bofetada!” que va donar pas a un debat on van anar sortint idees molt interessants. Un cop acabat el debat, es van fer dibuixos i reflexions personals entorn a aquest dret tant fonamental.