Castanyada al bosc d’Aleny

Com és tradició a l’escola i després de dos cursos sense poder-ho realitzar, aquest passat divendres, tot l’alumnat de Primària vam anar plegats al bosc d’Aleny per celebrar la Castanyada.

Un cop allà, vam poder fer uns jocs ben divertits i entretinguts que ens havien preparat els alumnes de 6è i gràcies a la col·laboració dels alumnes de 5è, tot el matí va estar molt ben organitzat.

Quan es van acabar els jocs, vam dinar i després vam tenir una estona d’esbarjo lliure. A la tarda i un cop a l’escola vam compartir balls i cançons i vam menjar unes castanyes boníssimes que ens va preparar l’AFA.

Va ser una jornada festiva en la tots junts vam poder gaudir, un altre cop, d’una de les nostres tradicions més arrelades.