PER QUÈ ÉS IMPORTANT RECICLAR?. PER QUÈ ÉS IMPORTANT CONSUMIR FRUITES I VERDURES DE TEMPORADA?. QUÈ ÉS EL PORTA A PORTA?

Alguns membres del comitè ambiental passen per totes les classes a explicar el per què és important reciclar i consumir fruites i verdures de temporada. Reparteixen tres pòsters a cada aula: «Ja saps on va?» (per ajudar als nens i nenes a reciclar bé), un «calendari de fruites de temporada» (per saber quines fruites es poden consumir cada mes) i un «calendari de fruites i verdures de temporada» que funciona per estacions. Agraïm a l’Ajuntament que ens hagi donat els pòsters sobre el reciclatge i a la mare del Roc de quart que ens hagi donat els calendaris sobre les fruites i verdures de temporada. En Jan i la Xènia també expliquen als nens i nenes de l’escola que a partir d’ara també es podrà reciclar al pati. A cada aula hi ha els contenidors de reciclatge i cada aula traurà un cubell al pati per facilitar que el que es fa a la classe es pugui fer també al pati. També s’explica als alumnes que es començarà a fer el porta a porta al poble i com funciona aquest sistema de recollida selectiva de residus.