Activitats extraescolars

Les activitats extraescolars són un servei que l’AMPA ofereix a les famílies de l’escola, membres de l’AMPA. No són activitats obligatòries, són activitats que les famílies o els nens i nenes trien voluntàriament. Les activitats extraescolars, NO són un servei de guarderia.

Per a un millor aprofitament de les activitats, cal que els nens i nenes les vulguin fer. Hi ha d’haver una actitud positiva davant l’activitat i un respecte als monitors, als companys, als materials i a l’espai utilitzat. Si no es compleixen els aspectes anteriors es perjudica al propi participant, a la resta de companys i al bon funcionament de l’activitat.

En cas que hi hagi problemes de mal comportament per part d’un participant se’l podrà expulsar de l’activitat, per la qual cosa us encoratgem a que els nostres fills i filles facin una elecció responsable de l’activitat que vulguin fer.

Per norma, el nombre mínim d’inscrits per organitzar una activitat, és de 9 alumnes. Si no hi ha el nombre suficient d’inscrits, no es podrà garantir l’activitat.

Les activitats que oferim, són de caràcter anual i, una vegada apuntats, no es pot esborrar cap nen durant el curs escolar (a excepció de baixa mèdica).

Els rebuts es cobraran per domiciliació bancària. Les absències a les activitats no es descomptaran. La quota aquest any serà a mes vençut.