Beques per exalumnes per fer pràctiques de llarga durada al nord d’Europa

CRITERIS DE SELECCIÓ PER ACCEDIR A UNA PLAÇA DE MOBILITAT INTERNACIONAL DE LLARGA DURADA DE L’ESCOLA AGRÀRIA DE MANRESA AMB FINANÇAMENT D’ERASMUS+

L’Escola Agrària de Manresa, amb finançament Erasmus+, ofereix dues beques per realitzar pràctiques en empreses agràries de Dinamarca, Suècia, Noruega, Finlàndia, Irlanda o Islàndia durant noranta (90) dies.

Podran participar en el procés de selecció, alumnes o exalumnes que hagin cursat i acabat els estudis durant els cursos 2018-2019 o 2019-2020

Condicions prèvies:

1. Sol·licitar formalment participar en el procés de selecció
  2. Haver seleccionat una finca agroecològica d’un dels països nomenats en el primer paràgraf, enviada la sol·licitud de pràctiques i haver estat acceptat el pla d’activitats per les tres parts (finca, alumne i escola)

Criteris de selecció una vegada complertes les condicions anteriors:

Prioritat 1: Alumnes que hagin acabat el CFGM Producció Agroecològica a l’Escola Agrària de Manresa el curs 2018-2019.

Prioritat 2: Alumnes que acabin el CFGM Producció Agroecològica a l’Escola Agrària de Manresa el curs 2019-2020

1. Nota mitja de l’expedient acadèmic (7 punts)
  2. Valoració idoneïtat alumne/a pel comitè selecció professorat (3 punts). Un dels aspectes que es valorarà serà, la utilitat que l’estada pugui tenir en la incorporació del l’alumne al sector agroecològic.

Les dates per realitzar les pràctiques és pactaran amb les persones seleccionades, però el termini màxim per realitzar-les serà:

Prioritat 1 (exalumnes 2018-2019)      Abans de l’1 de setembre del 2020

Prioritat 2 (alumnes 2019-2020)          Abans de l’1 de juny del 2021

• CALENDARI

– Data màxima per presentar instàncies                                  4 març 2020

– Sessió informativa a Can Poc Oli                                          4 març 2020

– Comprovació si s’han complert les condicions prèvies          30 març 2020

– Publicació llista candidats/tes seleccionades                         3 abril 2020

Per més informació, poseu-vos en contacte amb l’Escola (93 874 90 60)